Könyvelők és Vállalkozók együttműködése korlátok nélkül, felhő alapon!

Könyvelés a felhőben

A KKV-k nélkülözhetetlen fegyvere - Projektmenedzsment szoftverek az átlátható csapatmunkáért

2019. január 07. - Könyvelés a felhőben

Már akár egy 3-4 fős kisvállalkozásnál is felmerül a probléma, hogy egyes információk elvesznek, mások megkésnek,  vagy mire célba érnek, némileg torzulnak. Kezeld könnyen, átláthatóan a feladatokat projektmenedzsment szoftverek segítségével!

accounting-alone-analysis-938963.jpg

A sikeres vállalkozás kulcsa a csapatmunka - ám a legjobb csapatnak is szüksége van a rendezettségre ahhoz, hogy igazán jót tudjon alkotni. Ha egyes feladatok elkallódnak, információk elfelejtődnek, határidők megcsúsznak, az bizony a vállalkozást is érzékenyen érinti. A következő programok a számlázáson kívül szinte minden adminisztrációs terhet levesznek a válladról!

Trello

A Trello egy ingyenesen letölthető és használható felület. Segítségével rendszerezheted az előtted álló feladatokat, embereket rendelhetsz hozzájuk, feltüntethetsz minden fontos információt, sőt, fájlokat is csatolhatsz. Az átláthatóság kedvéért oszlopos rendben jelennek meg a kiírt feladatok, melyeket a haladásnak megfelelően lehet áthúzni egyik oszlopból a másikba. A felhasználók betehetnek saját képeket, illetve színeket rendelhetnek magukhoz, így első pillantásra tudni fogod, hogy az adott feladat kihez tartozik.

Gantter

A Chrome webáruházból is letölthető Gantter óriási előnye, hogy kompatibilis a Google eszközeivel: elérhető a Drive és a Hangout, valamint szinkronizálja a Google Calendar adatait. A Drive-ban levő dokumentumokhoz hasonlóan valós időben mutatja a változtatásokat, így ideális eszköz a csapatmunkára. A feladatok kiosztásán és követésén kívül segítségedre lehet a munkatársak kapacitásának felmérésében, a feladatokra fordított idő feltérképezésében és a költségek nyomon követésében is.

charts-computer-data-669615.jpg

Avaza

Az Avaza már egy fizetős projektmenedzsment szoftver, ám ezért cserébe számos extra előnnyel kecsegtet. A korábban említett funkció - feladatok rendszerezése, munkatársak kapacitásának követése - mellett az Avaza felületén direkt módon mérheted az egy-egy feladattal töltött időt vagy manuálisan is feltöltögetheted a Timesheet-et. Ráadásul előre is beállíthatsz becsült időt, így a munkatársak látni fogják, hogy előreláthatóan mennyi kapacitásod lesz másra.

Slack

Feltehetően mind egyetértünk abban, hogy a hatékony csapatmunka a kommunikáción múlik. Ezen a téren siet segítségedre a Slack, mely kiváltja az állandó e-mailezést, és egy sokkal átláthatóbb, egyszerűbben kezelhető felületet kínál helyette. A Slack-en létrehozhatsz csoportokat projektekre szabva, így biztosan mindennek meglesz a maga helye. További szuper előnye, hogy számos egyéb appot és szolgáltatást integrál magába, így például megoszthatunk rajta Dropboxban vagy Google Drive-on tárolt fájlokat.

adult-architect-blueprint-416405_1.jpg

Az adminisztráció ezzel letudva, a jó hírünk pedig, hogy a könyvelési feladatokat is épp ilyen egyszerűen végezheted az ACloud segítségével! A felületen keresztül konzultálhatsz könyvelőddel, ráadásul néhány kattintással feltöltheted és nyomon követheted a számláidat.

A bejegyzés trackback címe:

https://acloud.blog.hu/api/trackback/id/tr8414539518

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása