Könyvelők és Vállalkozók együttműködése korlátok nélkül, felhő alapon!

Könyvelés a felhőben

CRM rendszer vállalkozásod fejlődéséért

2019. március 04. - Könyvelés a felhőben

Bár Magyarországon az elmúlt években gomba módra szaporodtak a kis-és középvállalkozások, sok tekintetben még mindig messze le vagyunk maradva az uniós átlagtól. Ez a helyzet a CRM rendszerek terén is, melyek itthon inkább csak a nagyvállalatokat érték el, noha a kkv-k világában is hatékonyan lehetne hasznosítani.background-balance-business-583846.jpg

Mi is a CRM rendszer?

A Customer Relationship Management, vagyis ügyfélkapcsolat menedzsment rendszerek a meglevő és potenciális ügyfelekkel, valamint partnerekkel való kapcsolattartás és információáramlás hatékonyabbá tétele végett jöttek létre. CRM rendszereket világszerte használnak a vállalkozások, ennek megfelelően pedig számtalan verzió közül választhatunk.

A CRM rendszerek elsősorban az ügyfélkapcsolat, marketing és sales tevékenység területén vannak jelen, ám használatuk egész vállalkozásodra kihathat. Sok kisvállalkozás nem tartja fontosnak ezen területeket és emiatt kevés energiát is fektetnek bele, pedig hosszú távon a befektetés nem csak megtérül, de jelentős növekedést is eredményezhet. A CRM rendszerek lényegében egy adatbázisként működnek, melyben minden információt megtalálhatsz ügyfeleidről és teendőidről, valamint a meglevő adatok alapján kimutatásokat kaphatsz. Ezáltal nagyban hozzájárul a teljesítményorientált és ügyfélközpontú működéshez.

Milyen előnyökkel járhat számodra egy CRM rendszer használata?

Átláthatóság

A CRM rendszer rendszert visz vállalkozásod életébe. Segíti az adminisztrációt, így nagy terhet vesz le a válladról. Használatával elkerülheted, hogy fontos információk vesszenek el vagy torzuljanak. Javítja a belső kommunikációt és könnyedén visszakereshetsz vele egy évvel ezelőtti információkat is.

Mérhetőség

Az adatbázis minden információt eltárol ügyfeleidről, melyekből rendszeresen kimutatásokat készít számodra. Ezzel nem csak célcsoportod szegmentálását teheted sokkal pontosabbá, de meglevő ügyfeleid és partnereid igényeit is maximálisan ki tudod elégíteni.

Naprakészség

Mivel a rendszerben munkatársaid is tudják szerkeszteni a projekteket, mindig naprakészen tarthatod vállalkozásod ügyeit. A felületen ellenőrizheted munkatársaid teendőit és a projektekben bekövetkezett változásokat, így valós időben képben lehetsz mindennel.

Automatizáció

Számos olyan egyszerű marketingeszköz áll rendelkezésedre, melyekkel egyrészt jó benyomást keltesz ügyfeleidben, másrészt pedig növelheted bevételed is. Ilyen például egy egyszerű hírlevél, mely felhívja meglevő ügyfeleid figyelmét legújabb akcióidra, vagy egy elégedettségi kérdőív, mellyel rövid időn belül információkat szerezhetsz vállalkozásodról. Mindkettő esetében igaz, hogy manuálisan elküldeni több száz embernek időigényes és macerás, ráadásul nem is feltétlen szükséges! Az automatizáció segítségével néhány kattintással elintézheted ezen tevékenységeket, így ugyanazt az eredményt érheted el töredék idő- és energiabefektetéssel. Számos CRM rendszer kínál neked lehetőséget automatizált folyamatokra, melyekről utána statisztikákat is elérhetsz.

Mivel kell számolnod, ha CRM rendszer használatán gondolkozol?

Anyagi vonzata van

A legtöbb elérhető CRM rendszer fizetős szolgáltatás, de nem is igen érdemes ingyenes verziókra vadászni, hiszen ez feltehetően színvonalbeli különbséget is jelentene. Bár elsőre plusz kiadásnak tűnhet a rendszer bevezetése, viszonylag rövid időn belül sokszorosan behozhatja az árát vállalkozásod működésének optimalizálásával és az így elérhető bevételnövekedéssel.

A kezdeti időkben több energiát igényel

A rendszer bevezetése, a már meglevő információk felvitele bizony időigényes. Ráadásul azzal is számolnod kell, hogy mind neked, mind munkatársaidnak meg kell tanulniuk a használatát, a kezdeti időkben akár nehézségek árán is. Az átmeneti időszak után azonban hamar érezni fogod az előnyeit.

A CRM rendszerek segítségével tehát rendszerezheted vállalkozásod ügyfélkapcsolati és sales teendőit. Ha látod a benne rejlő lehetőségeket, vedd fontolóra azt is, hogy vállalkozásod pénzügyeit hasonló módon kezeld az ACloud segítségével. Segítségével könnyedén kezelheted és monitorozhatod a könyveléshez szükséges teendőket, ráadásul könyvelőddel is közvetlen kapcsolatot tarthatsz.
Digitalizáld vállalkozásod a hatékonyság és sikeresség érdekében!

rawpixel-745950-unsplash.jpg

Források:
Infótér
Modern Vállalkozások Programja

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acloud.blog.hu/api/trackback/id/tr9814664419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása