Könyvelők és Vállalkozók együttműködése korlátok nélkül, felhő alapon!

Könyvelés a felhőben

3+1 szoftver vállalkozásod hatékony időgazdálkodásához

2019. február 04. - Könyvelés a felhőben

Ha vállalkozást vezetsz, egyszerre kell jelen lenned mindenhol, minden szerepben: ügyelned kell a már meglevő projektekre, fél szemmel mindig az új potenciális ügyfeleket kell lesned, miközben intézned kell vállalkozásod mindennapi ügyeit is. Ahhoz, hogy a feladatok tömkelegében rendet tarthass, hatékony időgazdálkodásra van szükséged. Ismerj meg 3+1 alkalmazást, mely segítségedre lesz ebben!

business-business-people-calendar-1187439.jpg

Calendly

A Calendly használatával nem kell többé e-mailek során átrágnod magad, ha egy meetinget szeretnél egyeztetni. Segítségével meghívót tudsz küldeni más felhasználóknak, hogy aztán közösen találjátok meg az alkalmas időpontot. A lefixált megbeszélés minden résztvevőnél bekerül a naptárba, sőt, még emlékeztetőt is kaptok róla. A Calendly fejlesztői gondoltak a csapatmunkára is: a felületen követheted a csoportodhoz hozzáadott tagok napirendjét, így elkerülhetitek, hogy rászervezzetek egymás teendőire.

TeamUp

A TeamUp kifejezetten a csapatmunka elősegítésére jött létre. A felületen a tagok különböző színekkel kerülnek megjelenítésre, így első ránézésre tudni fogod, hogy melyik naptárbejegyzés kihez tartozik. Adminként minden munkatársad teendőit látni fogod, ám be tudod állítani azt is, hogy a munkatársak számára csak a releváns bejegyzések jelenjenek meg a felületen. Használatához nem szükséges fiókok létrehozása, egyszerűen csak egy URL-t kell megosztanod a bevonni kívánt emberekkel. A felületen olyan praktikus funkciókat is találsz, mint például a rendszeresen ismétlődő események vagy e-mail értesítők az egyes bejegyzésekről. A 9 különböző naptárnézet közül minden munkatársad megtalálhatja a számára legkönnyebben átlátható verziót, így biztos lehetsz benne, hogy innentől minden esemény, határidő vagy egyéni program a helyén lesz!

TeamWeek

A TeamWeek alkalmazás hatékonyságát már önmagában az is bizonyítja, hogy a hátterében álló csapat tagjai különböző országokból verbuválódtak össze, és az online téren keresztül tartják a kapcsolatot. Ez a felület is színkódolható az átláthatóság kedvéért – nem csak a különböző felhasználók kaphatnak saját színeket, de a saját programjaidat is színezheted, például fontossági sorrendben.  Mivel a beírt teendők változhatnak, a felület a népszerű drag & drop megoldással egyszerűen módosítható. Ráadásul rendelkezésedre áll egy checklist is, ahol az elvégzett feladatokat vagy rendben letudott meetingeket kipipálhatod.

Google Calendar

Amikor online megosztható naptárakról beszélünk, természetesen nem hagyhatjuk ki a felsorolásból a Google Calendart sem, mely ingyenes lehetőséget nyújt a napi teendők feljegyzésére és közös programok egyeztetésére. Ha szeretnél egy megbeszélést egyeztetni munkatársaiddal, a Google Calendaron keresztül egyszerűen e-mail értesítőt küldhetsz nekik, melyben ők az adott időpontot elfogadhatják vagy elutasíthatják (további opció a „talán” is, bár ez nem nagy segítség). Az elfogadott program így az ő Calendar felületükön is megjelenik.

Ha még mindig asztali naptárat vagy határidőnaplót használsz napi teendőidhez, itt az ideje, hogy haladj a korral a praktikusabb, átláthatóbb és hatékonyabb időgazdálkodás érdekében!

agenda-appointment-business-1020323.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://acloud.blog.hu/api/trackback/id/tr5814604912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása